wtorek, 19 listopada 2013

Co się u nas dzieje ? : )

Hej więc od jakiegoś czasu dosyć sporo się u nas dzieje
raz jest wesoło a raz nie zbyt ale teraz jest po prostu super
jak dla mnie i dla Jesiki  ja cieszę się z paru powodów
ponieważ moja siostra urodziła synka a ja wybrałam mu
imię Kamil : )) jest naprawdę słodki zobaczcie --------------------->
mam też 2 powód do radości bo moja siostra mieszka w czechach
i właśnie tam jest Kamilek i Emilka jej córeczka 4 latka
i moja siostra chce abym tam przyjechała teraz i na święta : )
a potem jeszcze na ferie hehe już się nie mogę doczekać
A teraz o Jesice  cieszymy się też obydwie ponieważ Jesa ma
w poniedziałek urodziny ! ; )) hehe będzie fajnie
wczoraj byłam na zakupach w clairisie i wgl tam jej kupić
prezęty i buty potem dodamy mały houl więc jesica się cieszy
ze będzie miała urodziny i tez się cieszy zemna z dziecka
ok jeśli chodzi o tego posta to tyle papa : **


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz