wtorek, 11 lutego 2014

My Day ♥

Hej wszystkim , dziś miałam nic nie dodawać ponieważ miałam dużoo nauki ale jakoś się wyrobiłam hee
postanowiłam napisać dla was taki post o tym jak miną mi dzisiaj dzień.... Oczywiście musiałam wstać już o 7 do czego do teraz nie umiem się przyzwyczaić ale dałam rade. Ogarnełam się i do szkoły w szkole było dużo śmiechu cały dzień byłam z przyjaciółką z klasy wiktorią i mimi 2 przykaciółmi Santiagiem i Santinem
i Santiago postanowił tańczyć szejki  <---- sorka nwm jak napisać.. I zdążyłam mu zrobić zdjęcie ! ; D












Po szkole musiałam zrobić dużoo zadania i się uczyć na sprawdzian  a potem jeszcze czytać książkę
Ania z zielonego wzgórza...Potem zrobiłam sobie herbatkę i położyłam się ten tydzień jest naprawdę ciężki...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz