sobota, 12 lipca 2014

Co u mnie slychac

Hejka wszystkim :-) ostatnim czasie duzo sie dzialo ,
Wczoraj rano napisalam do firmy AllePaznokcie z prozba o wspolprace i odpisali juz w poludnie co mnie bardzo ucieszylo :-)  Poprosili abym podala liste zakupów i adres :-)  teraz pozostalo mi czekac na paczke :-)  dzisiaj bylam z mama na miescie i zobaczylismy w sklepie naprawde taniego tableta i jak nie trudno sie domyslec odrazu go kupilismy :-) 
Teraz pisze na nim posta i troszke mi trudno ale daj rade :-) 
Tak wiec z gory przepraszam jesli zrobie jakies bledy :-)  jak juz bede miala wiecej aplikacji to zrobie filmik co mam na swoim tablecie :-)  PS. Moja siostra Sonia jest kosmetyczka i dala mi WSZYSTKOO. Do robienia paznokci lampy zele itd teraz sie ucze i na blogu beda co pare tygodni  zdjecia moich zrobio ych paznokci lub kogos wiec nie przegapcie zadnego posta :-)  oki nie rozpisuje sie juz papa :-) 

1 komentarz:

  1. Ja też wysłalam dwie prośby :))

    Odsyłacz:
    Mój blog: http://szuszunia-photography.blogspot.com/
    Facebook: https://www.facebook.com/ola.madejska.photography

    OdpowiedzUsuń