środa, 29 stycznia 2014

New In

Hejka  dziś mam dla was taki mini haul nie jest on jakiś wielki ale po prostu w tym miesiącu
było tak zimno że nawet nie chciało mi się nigdzie wychodzić, nawet do sklepu odkąd zaczeły
się ferie to u nas całymi dniami sypie śnieg.... A ja byłam tylko 1 raz na dworze z Jesiką a po
15 minutach wróciłyśmy bo myśleliśmy że zamarzniemy ... Ale mniejsza o to tak więc zaczynajmy :)


1.Pomadka Maybelline New York Baby Lipstick♥Rossmann

Pomadka ta ma w miare lekki kolor taki lekki czerwono fioletowy i lekki połysk , usta wydają

się dzięki niej pełniejsze moim zdaniem ta pomadka jest doskonała : )






2.Pomadka ochronna Miodowo-Mleczna
To jest zwykła pomadka ochronna ♥ Apteka



3.Paletka Nud Makeup Kit LOVELY ♥ Rossmann
Tą paletką już się malowałam 1 raz i powiem wam
że jest SUPER moim zdaniem zastępuje ona NAKED2



4.Pędzeliek Beauty For You ♥ Rossmann
Też już go 1 raz wykorzystałam i jest naprawdę fajny : )



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz