niedziela, 5 stycznia 2014

♥ Postanowienia 2014 ! ♥



Hejka na początek chciałam was wszystkich baardzoo przeprosić że tyle czasu nic nie było na blogu ale komputer mi się co 10 min wyłanczał i musiałam go oddać do wujka on go naprawił i jest wszystko dobrze ! ; D  nareszcie hheehe i teraz postanowiłam napisać dla was o moich noworocznych postanowieniach 2014 : ) a jutro dodam filmik z houlem ok więc zaczynamy



Postanowienie nr 1 : W 2 semestrze postaram się bardziej wziąść za nauke - Ponieważ teraz z moimi ocenami nie jest za dobrze ale jakoś to naprawie :*

Postanowienie nr 2 : Mieć lepszy kontakt z mamą -
W 2013 od kiedy poznałam Jesike jakoś bardzoo mało czasu spędzałam z moją mama : /

Postanowienie nr 3 : Pisać częściej  i więcej na blogu -
Jakoś nie miałam nie miałam czasu na to i z tego powodu postanowiłam się poprawić

Postanowienie nr 4 : Schudnąć - Moim zdaniem mam trochę gruby brzuch i nogi więc pora coś z tym zrobić : )

Postanowienie nr 5 : Zacząć zdrowiej się odżywiać -
Jeść więcej ważyw a mniej słodyczy owoców też jem dużo

Postanowienie nr 6 : Zaszaleć w wakacje - Chciałam bym mieć jeszcze lepsze
wspomnienia z wakacji niż w tamtym roku choć można powiedzieć że dużoo
się w wakacje działo poznałam fajnego chłopaka znalazłam najlepszą przyjaciółkę Jesike
i wgl duzo duzo więcej : )

 Oki więc to tyle jeśli chodzi o tego posta do zobaczenia papap :* <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz