środa, 13 sierpnia 2014

Spotkanie + info

Hejka kochani, witam was na moim blogu po krótkiej przerwie mam nadzieje :*


U mnie nic sie ciekawego nie działo po za tym że , jestem w domu i ciągle pada !
Ale wczoraj dzień wyglądał całkiem inaczej , a mianowicie nie siedzialam caly dzien w
domu z Jesiką (przyjaciółką) tylko pojechalam z Natalią ( link do bloga na dole ) do Katowic !
Poco ? Na spotkanie z..... Zmiano ,(Zmianocholiczka , Magda ) McAndy ,Serafin , LittleMooonster96 <3
Było super ,  i do tej pory nie mogę uwierzyć że w końcu je widziałam na żywo mogłam z nimi porozmawiać
zrobić zdjęcie przytulić i wgl <3 Oki więc co mogę powiedzieć jeszcze hmmm.. No nie wiem poprostu jeśli
chcecie coś jeszcze wiedzieć to napiszcie w kom ;) A ja mam do was pytanie chce zrobić serie Back to school :) Ale nie wiem od czego zacząć więc tutaj dam wam propozycje a wy napiszcie mi w kom który filmik i post chcecie zobaczyc jako 1 :) Mam jeszcze duzo innych pomysłów ale narazie wybierzcie jeden z nich i potem dodam ten 2 i potem reszte którą wymyśliłam :)

 -Haul , Ubraniowo kosmetyczy
- Haul Przybory szkolne
                                               










TO NA TYLE ODP NA PYTANIE POWYŻEJ  PAPA <3

2 komentarze: