wtorek, 19 sierpnia 2014

Time for school !

 Hejka !! ♥ Dziś mam nadzieję trochę ciekawszy post będzie tu trochę o tym jak zorganizować sobie czas i filmik z haulem z zakupami do szkoły , (haul , kosmetyczno-ubraniowy) , gdy już skończą mi się pomysły to chcę nagrać recenzje  o podkładzie z miss sporty , odżywce z Eveline do paznokci i chciałam o tej do rzęs którą pokazywałam już dosyć dawno w haulu ale niestety użyłam jej tylko raz ponieważ moim zdaniem jest w takiej lejącej się konsystencji  wpadła mi do oka i strasznie piekło i oddalam ją koleżance i jej się sprawdza bardzo dobrze , ten post miał być napisany dużo dużo wcześniej ale od 2 dni choruje wczoraj miałam ponad 40 C .... I nie umiałam wstać z łóżka , a jeśli gorączka to co za tym idzie ? Angina ! Ale juz czuje się lepiej pomogła mi jedynie Polopiryna S ;) Oki zapraszam  do filmiku i dalszego postu :)





 1.Tablica korkowa :) - Sama ją kupiłam pare dni temu
i jest super ! Wszystko o czym musicie pamiętać piszecie i przypinacie właśnie tam :) Najlepiej żeby była ona w widocznym dla ciebie miejscu np moja jest przy biórku ♥







2.Przyjaciel ! - Na przyjaciółce zawsze można polegać więc jeśli masz taką osobę to poproś ją o wspólne pouczenie się lub aby wysłała ci sms'a z info o której miałaś pamiętać :) (lepiej żeby przyjaciółka miała dobrą pamięć ) :*

                          

3.Zdjęcia ♥ - Wszystkie chwile o których chciała byś pamiętać jednak nie chce ci się wyciągać albumu i siedziec 2 h przewracając kartki ;) poco ? Jeśli ktoś lubi oki jego spawa ja jednak wole zdjęcia na ścianie bądz jakiejś tablicy :) 

Oki z tymi najważniejszymi to tyle a tu jeszcze pare takich małych :) , ( możecie napisać sobie coś o czym chcecie pamiętać np w telefonie , na komputerze bądz na tablecie i innych takich pierdołach :) ) Byle byście o tym pamiętali ;) Jeśli chodzi o zadania i sprawdziany szkolne można kupić sobie notesik i tam zapisywać sobie zadania domowe oraz sprawdziany i kartkówki ;) Ja sama kupiłam sobie  na ten rok szkolny taki notes i zobaczymy jak się sprawdzi :) Oki to na tyle i zapraszam na filmik <3

1 komentarz:

  1. hue hue fajny post, ja jeszcze nie myśłę o szkole Xd
    Hej! :D Dziś kulinarnie czyli... tanie i szybkie ciasto z torebki (Sernik błyskawiczny) według Szyszuni oraz szaszłyki błyskawiczne! Are you ready?!
    http://szuszunia-photography.blogspot.com/2014/08/cooking-with-szyszunia-byskawiczny.html

    OdpowiedzUsuń