poniedziałek, 29 września 2014

YOUTUBE :) ♥ OurCrazySecret78

Hejka !!
Zacznijmy posta od tego że na naszym kanale OurCrazySecret78 na youtube pojawił się 1 filmik ! ;) Jestem z niego meega zadowolona :) Zawsze marzyłam aby mieć kanał na YouTube i żeby  ktoś go oglądał i wgl :) Nie wiem czy do tego dązymy z dziewczynami ale mamy wielką nadzieje że nam się to uda :) Oczywiście nie myślcie sobie teraz wszyscy że robimy to poto aby być sławne czy cos ! ;) Niee , poprostu chciałybyśmy mieć własnych widzów tak jak tutaj mam czytelników i tak naprawdę od paru lat chcialam założyć kanał :p  Nie będę wam spamić abyście wchodzili i subowali i łapkowali po prostu dam wam tutaj linka i to co zrobicie to będzie wasza decyzja ;) mozecie wejsc obejżeć i wyjść ale możecie obejżeć i okazać że wam się podobało :)  TUTAJ LINK DO FILMIKU https://www.youtube.com/watch?v=2M9y6D0hAQg mam nadzieję że się pośmiejecie <3 Kiedy zobaczymy że filmik się wam wszystkim spodoba nakręcimy następny ;) od czasu do czasu będą się też pojawiać OOTD , Q&A , i inne :)  A ja na tym zakończę tego posta :) papa ♥
 

1 komentarz: