niedziela, 21 września 2014

Zmiany !!!

Hejka !
Nawet nie wiecie jak jestem zadowolona że w końcu zabieram się za tego posta , ciągle miałam coś na głowie i ciągle się coś działo i dalej się dzieje :) Ale ponieważ jest niedziela i mam trochę czasu to zebrałam się w końcu i teraz do was piszę. Zacznijmy od tego co się u mnie działo , a mianowicie nowa szkoła , nowi znajomi.... Co mogę powiedzieć o mojej nowej szkole ... Hmm . Moim zdaniem jest super :) Mogę się przyznać że w podstawówce na pewno nie chodziłam tak chętnie do szkoły jak teraz , znajomych większość znałam już przedtem ale poznałam też pare nowych osób , plus tego jest taki że nie musiałam się bać że nikogo nie będę znała bo połowę mojej klasy to moi znojomi :) Jak na razie z nauką idzie mi bardzo dobrze , nawet w podstawówce nie miałam takich dobrych ocen ! :D hehe , ale odbiegając już od szkoły bo kto chciałby czytać teraz o szkole... Zaczełam się częściej spotykać  Natalią :) Co wyszło nam na + ponieważ wpadliśmy po paru spotkaniach na mega fajne pomysły a mianowicie , założyć wspólny kanał na yt i nakręcić teledysk :) Hmm wydaję się to głupie ale tak też zrobiliśmy :) Kanał założony a filmik powiniec się ukazać jakoś w tygodniu bądz jeśli Nati nie wyrobi się z przerabianiem najpózniej na weekend :) Już nie mogę się doczekać , kanał nazywa się OurCrazySecret78  dlaczego taka nazwa ? wymyślilam ją ja gdyż znaczy ona Nasz szalony sekret , a 78 dlatego że ja jestem z 7 sierpnia a natala 8 lipca :) Dlatego taka nazwa  <3 Mam nadzieję że wszyscy którzy to teraz czytają wejdą w ten oto link tutaj --> KLIK ! ♥  i już zanim pojawi się filmik zasubskrybują nasz kanał :) Było by mi bardzo miło , a dzisiaj lub jutro powinien się pojawić zwiastun czy coś w tym stylu abyście mogli zobaczyć kawałek naszej pracy  :* Wszystkie info znajdziecie na kanale w informacjach tam znajdziecie wszystko o czym będzie kanał i o czym będą filmiki + trochę o nas <3 A jeśli chodzi o bloga to raczej nie mam zamiar go opuszczać ale mam nadzieję że też wszyscy czytelnicy tego bloga będą też zaglądać na yt <3 Oki do następnego kochani papa :**  (Subskrybujcie gdyż wtedy będziecie widzieć kiedy dodamy filmik oraz wiele innych ) Powiadomie was jeszczę o wszystkim w następnym poście :)
Do zobaczenia na kanale !!!!!!

hehe powaga Perrie Edwards <3

szczęście 

Nati nastawia kamerę ! :)
Pare fotek w czasie kręcenia teledysku <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz