sobota, 28 grudnia 2013

♥ Anti boyfriend TAG ♥

 
Hej wszystkim więc powracam do was  z tagiem ; ) Ma on 10 pytań i miałam zrobić filmik ale dziś jest tak ponuro że mam cały dzień zaspany i wgl .... : / Pozatym dziś i wczoraj byłam na zakupach więc może zrobię jutro houl aha i jeszcze jedno chciałam przeprosić Samantę ona będzie wiedziała o kogo chodzi hee że miałam dodać filmik my morning routine ale nie chce mi się zapisać i będę musiała go zrobić na nowo ;(  ale ok przejdźmy już do tagu ; )

1.jaka jest najważniejsza cecha której szukasz u chłopaków ?
hmmm więc tak... Musi być zabawny ale nie do przesady że będzie ze wszystkiego żartował ,
Musiałby się o mnie starać np. wychodzić na spacery do kina na obiad i wgl takie tam ale jakoś sobie tego nie wyobrażam bo to trochę teraz mi się wydaje nudne ? ..... ok

2.Jakie cechy  odrazu powodują że nie jesteś zakochana w chłopaku ?
.Jeśli widzę że chłopak się popisuje np. jest z kolegami i nagle woła ej laska i wgl takie tam wiecie hehe i jeśli jest takim lalusiem że co chwile nawija o sobie albo jaki to on jest ładny ; p

3.Jakie cechy wyglądu zauważasz najpierw ?
Hahaha więc ja już wiem i są to zapewne oczy bo od razu gdy widzę jakiegoś chłopaka i widze że się na mnie patrzy to patrzę mu w oczy a potem ogólnie na całość twarz ubiór i reszta ; )

4.Opisz wymarzoną randkę ?
Moją wymarzoną randkę więc dla mnie to jest trochę takie nudne jak mówiłam ale jeśli już to chciała bym pujść gdzieś do jakiegoś parku gdzie są jakieś ładne światełka albo usiąść na ławce obok jakieś fontanny która też się świeci i to wszystko żeby było wieczorem i byśmy siedzieli i rozmawiali i lepiej się poznali ; )


5.Kim byłby twój sławny chłopak ?                                          
HAHAHAH to już wiecie Justin Bieber ♥                           

      
  6.Przezco zakończyła być związek ?                                      
Przez zdradę lub ciągłe kłamanie      


           7.Co chciała byś żeby chłopak robił w zwązku ?          
Starał się tak ? Żeby to nie było tak że tylko ja będę się starać o wszystko a on będzie siedział i żeby mnie kochał i zabierał w różne nowe miejsca ; )                       
                                               

      8.Jakie koloru lubisz oczy i włosy ?                                   
Brązowe oczy i ciemne włosy  ; )           

9.    Kupuje ci prezęt co to jest ?                                    
Róże i jakieś dobre czekoladki albo bez ale dużo dużo kwiatów ; ) i może jakiegoś miśka ; )     

10.    Ulubiony typ chłopaka ?                                                                      
Wysoki przystojny zabawny i miły oraz romantyczny ; )                          
                
                    
Oki więc to był ten cały Tag mam nadzieję że wam się spodobał papa ; *  

2 komentarze: