środa, 16 kwietnia 2014

Mini haul ! ♥





Hej wszystkim! :) Dzisiaj mam dla was taki mini Haul i niektóre rzeczy są moje a niektóre Jesiki :) Dzisiaj dzien minął nam bardzo fajnie, najpierw pojechaliśmy na miasto i chodziliśmy po sklepach ponieważ chceliśmy sobie coś kupić jakieś ubrania ale potem poszliśmy do galeri i tam w drogeri Rossmann kupiłam sobie korektor ;P  a Jesika tez korektor ale w innej formie heh Potem poszliśmy poszukać jakiś ciuchów ale nie umieliśmy nic fajnego znalezc i poprosiliśmy nasze mamy abyśmy mogły pojechać do H&M i pozwoliły heh tam było megaa dużo fajnych ciuchów mi jednak nie starczyło bo wydałam 15 zł na KFC :/ hihih ale kupiłam sobie  2 bluzki chciałam 3 ale nie starczyło i Jesika też 2 bluzki heh :) I tu są nasze bluzki hehe i odrazu mówie że przy 1 mojej nie miałam czasu z Jesiką zrobić zdjęcia na mnie i metki bo musielismy szybko iść do sklepu i do apteki hehe ; p i u Jesiki też w 1 niema metki i wgl 
Koszulka
H&M
19.99PLN
Sandra
Crop Top
H&M
34,99PLN
Jesika
Crop Top
H&M
29,99PLN
Sandra
Koszula
H&M
19,99PLN
Jesika
Miss Sporty :)
10,99 PLN
Sandra

lovely
7,49 zł
Jesika


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz