piątek, 25 kwietnia 2014

Sin♥Say



Hejo !
Dzisiaj znowu OOTD... niektórzy mogą sobie myśleć ,, O Jezu znowu ?!'' Ale tak ponieważ ostatnim czasie dużo się skupiam na modzie , wczoraj byłam cały dzień zabiegana ale gdy wkońcu około 16 napisały do mnie przyjaciółki z którymi bardzo żadko się widuje bo mieszkają dosyć daleko , odrazu zgodziłam się na spotkanie pojechaliśmy do sklepu Sinsay  <-- sory jeśli zle napisałam , byłam tam 1 raz ja Julka i Natalia odrazu zaczeliśmy szykać czegoś na siebie hehe <3 I wpadłyśmy na pomysł aby przymierzyć ciuchy które nam się podobają i poprostu wam je pokazać w taki sposób będziemy wiedzieć do mamy kupic hehe Tak więc oceńcie sami i wybierajcie wasze ulubione stroje :* W OSOBNYM POSCIE DODAM RESZTE ZDJEC :p
SinSay
Spodenki 49,99PLN
Koszulka 39,99PLN

SinSay
Spódnica 19,99 PLN
Koszulka 39,99PLN
SinSay
 Spodenki 49,99PLN
Koszula 39,99PLN
Sinsay
Sukienka 79,99PLN
Sinsay
69,99PLN
SinSay
Sukienka 69,99PLN

1 komentarz:

  1. Świetne rzeczy, ładnie wyglądacie. :)

    Obserwujemy?
    http://juleqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń