niedziela, 6 kwietnia 2014

Niedziela :)




Hej wszystkim ! Niestety przez jakis czas nie będzie żadnych filmików ani zdjęc ponieważ Jesika teraz też nie ma telefonu  GRRRR ! Ale na święta dostane nareszcie tą kamere tak więc bardzo mnie to cieszy heheh :) Myślałam też sporo o tym aby założyć kanał na You Tube ale poczekam aż dostane kamere :) Jest niedziela i nic się takiego nie dzieje byłyśmy z Jesiką na lodach włoskich i na mieście na zakupach... Kupiłam sobie kurtkę pare bluzek buty szminkę i spodnie ze skurki czarne są mega :) Dodam wam zdjecia ale niestety z neta bo nie mam jak zrobić tych zdjęć :/ Ale jak tylko dostane kamere to nagram lookbook :p
niestety bluzek nie ma na internecie bo kupiłam je w galeri tak wiec dodam tylko to co znalazłam takie same aha i skóra nie jest ta sama co ja mam i spodnie tylko dałam podobne bo tych też nie umiałam znalezc ale wyglądają identycznie ;)

Szminka w kredce - Moim zdaniem jest super i długo się
trzyma kupię za pare dni 2 ale o koloże intensywnego różu 
Wygląda ona naprawdę super i doskonale na mnie leży tylko
że mam odrobinkę rękawy za długie tak o 5cm ale prawie nie
widać :)
Spodnie bardzo ładne i fajnie leżą z tyłu ale
na dole są troszkę szersze ale pomimo tego
i tak są mega :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz