sobota, 12 kwietnia 2014

Our crazy day :)

! Hej wszystkim Dzis pisze posta Jesika Jejj :) HAHAH <3 Dzisiaj mieliśmy troszkę zakręcony dzień :)
Sandra dostawała takiej głupawki że Prawie Mnie kopnęła w nos potem ja dostałam głupawki i Prawie jej włożyłam nogę czy zupy: D było naprawdę śmiesznie ;) Potem około godz 19 poszliśmy do mnie zapytać mojej Mamy czy mogę spać u Sandry ledwo moja mama się zgodziła ale udało mi się ja przekonać: p
około 21 poszliśmy na Fontannę i porobiłyśmy  śliczne zdjęcia! <3 Potem zjedliśmy kolację i Teraz ja pisze posta a Sandra wygłupia się przed lustrem słuchając muzyki haha! Wygląda Jak Wariatka :) ogólnie dzień  był bardzo  szalony i myślę że było bardzo  fajnie :) 
Nasza Piękna Fontanna


Kolorki!

Piękna Jesika !

Taka se oto Sandrusia :)

FIOLET!

Zielono mi!

Jesika <3

Nasza szalona Sandra :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz