poniedziałek, 9 czerwca 2014

Hejo !
Przepraszam że przez cały tydzień nic nie pisałam , ale jak już każdy
wie zbliżają się wakacje i koniec roku , a co za tym idzie ? Poprawki;)
Dla mnie jest to szczegulnie ważne ponieważ kończę już 6 klase i po wakacjach idę
już nareszcie do gimnazjum ;) Weekend minoł mi bardzo przyjemnie ;)
W piątek miałam komers , ktory zaczynał się o 17 a kończył o 22 ,
było naprawdę super , chciałam o tym napisać posta ale stwierdziłam że "
powiem o tym w tym poście ;) W sobotę byłam u cioci na działce , na grilu
i moja pierwsza myśl kiedy już zaczełam jeść ,, Boże , znowu jem te tłuste
kiełbasy a potem pretensje że mam na gruby brzuch" hahaha LOL
Potem przyjechała kuzynka która niedawno kupiła sobie skuter , i
przewiozła mnie dosyć spory kawałek , nie było nas ok  30 min ,
na początku tak się bałam że aż mi się nogi trzęsły chociaż jechała dopiero
 40/H (40 na godzine) potem  jak już się przyzwyczaiłam jechaliśmy powyżej 100 ;)
było naprawdę fajne najlepsze jest  tym to że potem jak przyjechaliśmy , Karolina
pozwoliła mi abym sama spróbowała jechać przez chwile na skuterze,powiedziała mi co
i jak i ruszyłam nie jechałam daleko ale to mi wystarczyło ponieważ strasznie się bałam
ale dałam radę , i stwierdzam że na 16-stke chcę skuter ! ♥ Oczywiście potek około 14
gdy były nudy Sandra postanowiła się dalej opalać ;) Potem pojechałam z kuzynką na
zakupy i kupiłam dla siebie AriZone do picia i 3 rożki :D Oki ja się trochę rozpisałam
tu macie zdjecia z wczoraj i z tygodnia ;) Papapap ♥
Tu możecie zobaczyć
mój OOTD na grilu
(zdjęcie zrobione przed grilem)
ale i tak się nie przebierałam i
pojechałam tak 

I kolejkne ;) I ta mina :D
(raziło mnie słońce)

Gril ;) Zdjęcie robione aparatem kuzynki ;)

mmm ♥

1 komentarz:

  1. Popatrzałam się na zdjęcia już widze wakacje.I teraz mam ochotce coś zjeść :)

    OdpowiedzUsuń