sobota, 28 czerwca 2014

Wakacje , + Mini haul ♥

hejo !
Nareszcie mamy wakacje , cudownie chodzi mi się spać z myślą że rano nie muszę wstawać do szkoły ;)
Nie było mnie cały tydzień , ponieważ w środę Kamila (siostra mojej przyjaciółki) miała urodziny i robilismy impreze dla niej , w czwartek była dyskoteka szkolna a  w piątek zakończenie ;) i tak mineło szybko , ale teraz będę wam poświęcać więcej czasu gdyż mam duzo wolnego , ;) Dziś byłam na takich małych zakupach w Rossmannie i kupiłam tylko 5 rzeczy niestety ;) Ale jestem zadowolona ,
Skończył mi się więc kupiłam taki zwykły w Rossmannie 


Moje paznokcie są bardzo cieńkie , szybko rosną
ale są bardzo łamliwe węc postanowiłam kupić odżywkę
z Eveline ponieważ słyszałam o niej dużo dobrzych opini
napiszę jak się sprawdzila za miesiąc

Potrzebowałam też czegoś do rzęs i sięgnełam po tą odrzywkę
napisze wam jak się sprawdziła po 2 miesiącach 






Szampon , hmm co moge o nim powiedziec ,
ładnie pachnie jeśli sie spisze to znajdzie
sie  w ulubieńcach

Podład ten kupiłam gdyż poleciła mi go siostra , dziś go użyłam
gdy wychodziłam z koleżankami i powiem wam że jest genialny , moja twarz była idealnie
matowa tak jak lubie poniewaz ja nie lubię się świecić , oraz idealnie wszystko zakryła
trzymała się 9 godzin a potem no niestety powoli zaczeła schodzić widać było bo zaczełam się świecić
(Mam tłustą cere )
Ok to by było na tyle papa <3

3 komentarze:

  1. Mam ten podkład i też sprawdza się dobrze :) Czekam na efekty EVELINE do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś wypróbuję ten podkład , słyszałam że jest tani :)

    Udanych wakacji ♥
    Calia-caliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten zmywacz do paznokci i szczerze nie polecam. rozdwajają się po nim paznokcie. :/

    http://szuszunia-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń