wtorek, 17 czerwca 2014

Q&A - Pytania i Odpowiedzi ;)

Hej kochani !
Dosyć sporo mnie nie było ale od dziś to się zmienia postaram się pisać częściej i bardziej na temat :)




już wszystko pozdawane a jutro i czwartek oraz piątek mamy wolny (nie wiem jak w innych szkołach)
i potem weekend więc wychodzi na to że mam az 4 dni wolnego potem do czwartku do szkoły i WAKACJE ! Nareszcie , już się nie mogę doczekać , w następnym poście chce napisać o swoich planach na wakacje , więc piszcie mi na dole czy chcecie takiego posta ;) A teraz przechodzimy do Q&A czyli po polsku pytania i odpowiedzi , :) Wziełam pare pytań z aska i postaram się wam na nie odp ;)


1.ULUBIONY FILM / KSIĄŻKA ?
Tak więc tydzień temu obejrzałam film ,, Dary Anioła - Miasto kości '' muszę powiedzieć że to jest mój ulubieniec życia chyba , ten film jest rewelacyjny nie będę wam go tutaj streszczać ale o tym filmie nigdy nie zapomnę i wiem właśnie że jest też ksiażka i jest cz 2 Dary Anioła - Miasto popiołów , i pomimo tego że nie nawidzę czytać to przeczytam wszystkie części tej książki poniewaz  2 cz filmu jeszcze nie ma ♥ NAPRAWDĘ POLECAM :)


2.JAKA BYŁA NAJGŁUPSZA RZECZ JAKĄ ZROBIŁAŚ ?Ojojoj , dużo tego było , naprawdę mogę wymieniać godzinami i nie mam najgłupszej ale 1 wymienie to jak usiadłam z Natalią i Julią na wózku dla 3 letniego dziecka i jezdziliśmy po parku itp i on pękł ;D Krzyczeliśmy na ulicach a ludzie myśleli że jesteśmy niepełnosprawnę (nie mam tu na myśli naśmiewania się z tych ludzi )


3.CZEGO NIE MOŻESZ SIĘ DOCZEKAĆ ? hmmm , pójścia do gimnazjum , wakacji , ślubu mojej siostry i następnego spotkania z Natalią ♥






4.CO CI SIĘ KOJAŻY Z WAKACJAMI ? Przede wszystkim , woda , piasek plaża , lody ,wygłupy z przyjaciółmi , gril , hmmm dużo tego jeszcze jest ;)


5.ULUBIONY WAKACYJNY PRZYSMAK ?Więc ostatnio staram się odżywiać zdrowo , i od jakiegoś czasu strasznie lubię truskawki ze śmietaną i do tego płatki kukurydziane + płatki owsiane "(niegotowane z paczki )   a drugim takim przysmakiem jest koktail truskawkowy czyli nic trdnego poprostu z blenderze zrobić taki jak by mus truskawkowy i do tego śmietana :) naprawdę pyszne  

OKI TO BY BYŁO NA TYLĘ MAM NADZIEJĘ ŻE WAS NIE ZANUDZIŁAM PAPAP <3

4 komentarze:

  1. Wyglądasz na więcej niż 13 lat :P Ale ładna jesteś :*

    http://szuszunia-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pójścia do gimnazjum się nie możesz doczekać? :O
    nie wyglądasz na dziewczynę z podstawówki :)

    co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak zdjęcia na Pstrowskim c'nie? xD

    OdpowiedzUsuń