poniedziałek, 23 czerwca 2014

Plany na wakcje

Hejo !
Tak jak obiecałam dzisiaj pisze posta o moich planach na wakacje <3
tak więc napewno na początku wakacji chcę sobie odpocząć pożądnie i pogodzić się  z myślą że już nie muszę wstawać o 7 rano ♥  Za co będę chyba dziękować bogu przez całe wakacje ;)  a potem około 20 lipca pojadę do mojej siostry do Czech , do miasta Mlada Bolesłav i będę tam aż do moich urodzin czyli do ok.10 sierpnia (urodziny mam 7)   piękne miasto byłam już tam  u siostry nie raz :)




 Ok jedziemy dalej :) miejscem 2 jakie odwiedze jest to miasto Essen w Niemczech :) jadę tam do mojej 2 siostry ;) piękne miasto



 I ostatnim miejscem jakie chciała bym odwiedzić lecz nie wiem jeszcze do końca czy tam pojedziemy jest to jest LONDYN ! nie wiem czy tam pojade ale moze kto wie bo jedzie tam moja najlepsze przyajaciołka 
Jesika i stwierdzilismy ze albo ona albo ja przyjedzie do niej w sierpniu wiec nie wiem jak to bedzie 
Oki to by było na tyle a wy jakie macie plany na wakacje ? moje już są prawie na 100 % pewne hehe , obiecuje ze bede robic baaardzo duzo zdjec i posty beda prawie co dziennie <3 papa

4 komentarze:

  1. Była umowa na fb obs=obs ja obserwuje a ty nie wiem czy chciałaś mnie oszukać ???



    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze wyjazdów,życzę Ci, żeby były udane ;) ja nie mam na razie głębszych planów :)

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/
    + może wspólna obserwacja? daj znać u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń

  3. ja jadę na mazury i do włoch!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłam w tamtym roku w Londynie, tam jest pięknie! *.*
    A w tegoroczne wakacje wybieram się nad morze ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie i wakacyjny konkurs! ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń