wtorek, 18 marca 2014

Coś nowego ! :))

Hej tak więc dziś ja i Jesika mamy dla was coś nawego filmik którego tu jeszcze nie było a będzie się on napewno czasem pojawiał... Pomysł wymysliła Jesika a mianowicie filmik jest na podstawie tak jak by naszego teledysku ; ) Leci muzyka my oczywiście tam chodzimy i wgl i mamy 2 osobno zrobione te teldyski ponieważ ja chciałam wesołą piosenkę a Jesika smutną , Ja mam teledysk do Pharrel Wiliams Happy a Jesika do Bruno Mars Grenade : ) tak więc zapraszam do oglądania aha i jak by co to ten filmik nagrywałyśmy 1 raz i byliśmy tylko w 1 miejscu i nie mieliśmy zabardzo pomysłów następnym razem będziemy też do tego my same śpiewać i będziemy w róznych miejscach narazie jak na początek nie jest  ; )
                                                                                    -Sandra
Aha i jeszcze 1 :) Znowu zmieniamy nazwe -,-
ponieważ większość twierdzi że ta nazwa
jest za trudno i cięzko ją znalezść tak wiec
blog od dziś będzie się nazywał Sandra&Jesika-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz