środa, 5 marca 2014

OOTD x3

Siemka , dziś nie byłam w szkole ponieważ poszłam bardzoo puzno spać gdyż wróciłam do domu około 3 z moimi rodzicami bo moja ciocia miała urodzinki hehe... Było zabawnie ale ten - gdyż znowu ominął mnie dzień w szkole ale to nic ; ) poszłam spać koło 4 a wstałam o 13:45 ; D (masakra) Wczoraj miałam nakręcić dla was Haul ponieważ byłam wczoraj na dosyć sporych zakupach i chciałam wam to pokazać ale nie martwcie się jutro napewno pojawi się ten filmik ; ) hehe ale zamiast tego te wszystkie ciuchy co kupiłam i buty zobaczycie na zdjęciach gdyż zrobiłam dlaa was 3 outfity ;p tak więc dobra nie będę się wam rozpisywać heh oki papa :* ♥
PS:napiszcie w komentarzach który strój najbardziej się wam podoba ;)
                                                 1.


2.3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz