wtorek, 25 marca 2014

Rekolekcje :)

Hejka wszystkim ! :) Co u was ? U mnie wszystko okey dziś w kościele wyjątkowo było bardzoo śmiesznie ja i Klaudia tak się śmialiśmy z księdza który tańczył jego hicior :D hahaha mówie wam gdybyście to widzieli pęklibyśćie ze śmiechu :) Poszłam do spowiedzi i odrazu jakoś tak mi się lepiej zrobiło hee  śmialiśmy się potem z Klaudią ponieważ odmawialiśmy różaniec i ja chciałam uściąść ale nie mogłam tak więc spytałam sie klaudi czy mogę uściąść a ona niee a ja to idę się położyć na ołtarz :D a ona nieee a ja hmm to gdzie a Klaudia na żyrandol a ja okey ! i Potem dodałam i zacznij się kołysać i śpiewaj Miley Cyrus Recking Bal :D hahahaha zaczeliśmy się smiać na cały kościół .... Teraz siedze cały dzień w domu i się nudzę mam zamiar zobić sobie paznokcie ale nie wiem czy mi się opłaca ponieważ w czwartek i tak to będę musiała zmazać :/
 sandra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz