środa, 26 marca 2014

Dance , Dance , Dance ;)

Hey :)
Dzień jak co dzień zwykła środa -,- Dziś był ostatni dzień tych nudnych rekolekcji a ja nie wieże że to mówię ale chce już iść do szkoły :p Tak wiem brawa dla mnie ! :D heheh.... Dziś przez pół dnia tańczyliśmy z Jesiką na xBoxie w just dance 4 i uczymy się układu do piosenki Rihanna -Umbrela oczywiscie nie u mnie bo ja JESZCZE nie mam xbox'a 350 ale bede miala a wraz z nim nową gre just dance 4 ale mniejsza o to Dziś dzień spędziliśmy prawie cały u mojej kuzynki Żanety która ma tą gre tak wiec tańczyliśmy i tańczyliśmy aż w końcu mieliśmy już dość potem jeszcze chwile posiedzielismy i poszlismy do domu ja oczywiscie odrazu fb i patrzcie co znalazłam na allegro tyle czasu chciałam mieć coś z Little Mix bo z Justina Biebera już mam ale nigdy nie umiałam nalezć coś co mi się aż tak spodoba aż tu wkońcu !! TADA !!! :) I tak oto pojawiła się ta bluzka na mojej świątecznej liście  :) Poprosiłam mame aby mi ją jak najszybciej zamówiła i już to zrobilismy ale założę ją dopiero na święta :) Napewno się wam pochwale  ♥ Oprócz tego jeśli chodzi o ciuchy kupiłam sobie pare dni temu wysokie rurki Jesika ma takie same :)

wiem że wyglądają jak niebieskie ale nie , one nie są niebieskie ;) To tylko tak światło mi się odbiło
Kupiłam jeszcze leginsy takie jak by jeansowe ale nie zrobiłam zdjęcia bo Jesika musiała już iść do domu i nie zdązyłam :(  Oki to na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post tak więc papa :*

 Sandra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz