poniedziałek, 24 marca 2014

Kubusiowa Emilka !♥

Hej wszystkim!! Dziś dzień był bardzooo zakręcony nawet nie wiecie jak bardzo a zaczeło się od tego że o 9 wstałam na rekolekcje i oczywiscie naszykowalam sie i wgl i do kosciola mam 2 min tak więc mialam blisko :) Potem o godz 12 jak bylo juz po wszystkim szlismy do domu i poszlam po Jesike niestety nie wyszła bo jej mamy nie było ale poczekamilismy i około 15 przyszla jej mama i spytała nas czy chcemy se iść we 2 do macdonalda oczywiscie się zgodziliśmy i poszliśmy nagle gdy stałam w kolejce zobaczylam takiego ślicznego chłopaka ♥ Miał ciemne włosy postawione tak gryzweczke jak Justin Bieber ciemne oczy i  był fajnie ubrany usiadłyśmy stolik obok ale niestety ja siedzialam do niego plecami wiec mugł mi patrzec na plecy :D Ale potem sie odwróciłam i w tym samym czasie sie na siebie patrzyliśmy trochę dziwie to wyglądało nagle wstał i poszedł do kasy po coś i cały czas się na mnie patrzał uśmiechnał się a ja zaczęłam się na cały głos śmiać :D myślałam że pękne ze śmiechu on poprostu mnie zawtydzał i gdy tylko sie popatrzal to ja do Jesiki ej patrzy na mnie  a ona no a ja AAAA ! hehee chciała bym go spotkać jeszcze raz muszę częsciej chodzić do mac'a :) A TERAZ TA BARDZOO WAŻNA SPRAWA A MIANOWICIE PROSZEE ABYSCIE ODDALI GŁOS NA MOJĄ SIOSTRZENICE EMILKĘ MA 4 LATKA I MIESZKA W CZECHACH BARDZO JĄ KOCHAM TAK WIĘC ZALEŻY MI NA TYM ABY WYGRAŁA ALE MA MAŁE SZANSE PONIEWAŻ DZIEWCZYNKA KTÓRA MA OKOŁO 10 LAT JAK NIE WIĘCEJ MA 110 GŁOSÓW JAK DLA MNIE TO NIE FAIR PONIEWAŻ TE STARSZE DZIECI NIE POWINNY BRAĆ UDZIAŁU I TYLE TAK WIEC BŁAGAM GŁOSUJCIE NA NIĄ !!!!! A JA BYĆ MOŻE WZAMIAN ZA PARE DNI Z JESIKĄ ZROBIMY ROZDANIE ! ♥
TU MACIE LINK klik !  I U GÓRY WPISZCIE NAZWĘ kubusiowa emilka
PROSZĘ O GŁOSY !!! KOCHAM WAS ♥


Sandra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz