niedziela, 11 maja 2014

Co się u mnie działo ?! ♥

Cześć !
Wiem że dosyć dawno nie pisałam ale to dlatego że strasznie dużo się u mnie działo , a mianowicie postaram się wam teraz streścić mój cały tydzień ,  Od poniedziału do czwartku noralnie szkoła nudy i próby przed występem , Piątek szkoła do godziny 12 a potem jeszcze próby 2 godziny i jechałam na występ do pródnika tańczyć po polsku i tam troche po romsku  , powrót ok.23 :/ Sobota odpoczynek czas wolny spędziłam cały dzień z Jesiką  , niedziala nudy w domu ponieważ padało i nie dało się nigdzie wyjść :/ Mam nadzieję że w skrócie wam szybko opowiedziałam mój tydzien i do zobaczenia w następnym poście papa <3 

Jakaś grupa która tańczyła przed nami ;D

Ja w autobusie po występie 

W czasie przerwy po występie 

przerwa w autobusie  ( DZIWNE KAŻDY TAM ZOSTAŁ I ZAJADAŁ
SIĘ CIASTAMI I GRILEM I WGL A SANDRA GDZIE JEST ? W AUTOBUSIE ROBI ZDJĘCIA ! ) HAHA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz