wtorek, 27 maja 2014

Moja mama i mój wierszyk ;) 

Moja mama i ja  (Nie patrzcie na mnie bo to było jakieś 4 lata temu ) 


Hejo !
Co słychać ? Wczoraj był dzień mamy , co zrobiliście dla waszych mam ? Śniadanie do łóżka ? róże ? Czekoladki ? a może tak jak ja babeczki ? ;) Ja nie miałam dużo pomysłów więc zrobiłam sama babeczki , ozdobiłam je i do tego zrobiłam taki jak by projekt ee nie wiem jak to nazwać , po prostu dałam zdjęcia  moje i mojej mamy dodałam muzykę do tego i tam napisy i wgl i pokazałam to mamię  i się trochę wzruszyła ;) Co jeszcze się u mnie działo no nie wiem oo ! Wczoraj byłam też na rodzinnym obiedzie , w restauracji , byłam tam ja moja babcia , moja ciocia kuzynka starsza i moi rodzice ;) hehe każdy zamawiał co chciał każdy zamówił sobie rolady i kluski i kapuste a ja zamówiłam sobie frytki surówkę i devolaja nie wiem czy dobrze napisałam ... W każdym bądz razie jest to mięso coś w stylu schabowego z farszem pieczarkowym i z serem ...  Było dobre , potem poszliśmy na kawę i ciasto ;) Ogólnie weekend i dzień matki minął mi bardzo fajnie ;) A wy co robiliście w dzień mamy ? PS : w czwartek mam iść się spotkać z Natalią , pujdziemy napewno do McDonald'sa i pochodzimy po mieście może Natalia wezmie aparat lub telefon to porobimy zdjęcia więc może dodam ale nie obiecuje , to zależy tylko od Natali

Stare nie dodane zdjęcie z
SinSay'a
Natalia i ja ♥
Natalia
jak by ktoś pytał kto to ;)
To moja bliska koleżanka "
 z dawnej szkoły ;) Jej bloga macie
z boku z propozycjami ;)

6 komentarzy:

  1. śliczne zdj <3
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :) - odpisz u mnie
    http://tymbarkowwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia. Ja zrobiłam mamie śniadanie dałam jej różę i kupiłam czekoladę.
    http://naatalia-naatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog xx
    świetne zdjęcia :**
    obserwuje :))
    http://mysecretjournalss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne zdjęcia :) Ja babeczki z sałatka owocową miałam rok temu, w tym roku czekoladki ręcznie robione i zakładkę do książki, ale fajnie, że miałaś taki dzień, a ja trochę pracowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    kumiiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń