czwartek, 29 maja 2014

Rozdanie ?

Hej dziś taki nie typowy post bo mam dla was poprostu dobrą wiadomośc a mianowicie chciała bym zrobić dla was rozdanie , konkurs ;) Warunek jest tylko 1 musi być conajmniej 30 obserwatorów i pod tym postem chciała bym dostawać komentarze czy chcecie żebym zorganizowała dla was taki konkurs,rozdanie czy nie ;) Ale nie będę pisać tylko o samym konkursie , przez jakiś czas myślałam co zrobić aby was było więcej i wgl wkońcu poradziłam się koleżanki która mi doradziła aby na różnych stronkach pisać i reklamować swojego bloga i tak też zrobiłam :) Dzisiaj w ciągu jednego dnia nabiliście  130 wyświetleń ;) Za co bardzo wszystkim dziękuje <3 Za każdy wasz komentarz dziękuje i za zubskrypcje też :) Za wszystko się oczywiście odwdzięczam tym samym :** Spotkanie z Natalią nie wypaliło bo padało i było dosyć zimno więc postanowiliśmy że spotkamy się jak będzie już cieplej :) I wtedy może dodamy zdjęcia a jak nie to MOŻE coś nakręcimy <3 Oki ja się nie rozpisuję papa !
Więc mam nadzieję że dacie rade i do zobaczenia za 2-3 dni ♥

4 komentarze:

  1. Ciekawie bloga prowadzisz :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do konkursu to jak uważasz, ale masz pięknego bloga :D
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :*
    http://wikt0ria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko jaka ty śliczna *.*

    http://viofashiontime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wyswietlen :3
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń