sobota, 17 maja 2014

Haul !



No hejo !
Co u was słychać ? U mnie jak zawsze to samo , przez cały weekend siedze w domu bo ciągle pada i w ostatnim czasie odkąd założyłam swojego skypa (przedtem siedziałam na mojej mamy) ciągle z kimś rozmawiam , albo pisze ale zdecydowanie najlepiej mi się pisze z Natalią  koleżanką z dawnej szkoły , lubie z nią pisać i gadać i wgl bo zawsze jest miesznie nawet gdy nie ma tematu to zawsze coś wymyślamy ;)  Dzisiaj gdy by nie ona to filmiku by nie było bo nie umiała bym go przerobić więc jeśli to czytasz to jeszcze raz dzięki :*
ja już się nie rozpisuje i zapraszam do oglądania PS : przepraszam za jakoś ale tak lało i wgl że było tak ciemno zachmurzone było całe niebo i byla strasznie zła jakoś :(

 A tu macie link do Natali bloga który jest moim zdaniem super :) Blog !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz