czwartek, 5 grudnia 2013

25 faktów o Jesice !


 

No hej  !
Więc robię 25 faktów o mnie abyście mnie lepiej trochę poznali
i takie tam ; ) Gdy wróciłam po szkole od razu się za to zabrałam
i trochę czasu zleciało ale jest wiec zaczynajmy !

1.Czasem zachowuje się jak dziecko ale lubię być poważniejsza

2.moim ulubionym zajęciem jest śpiewanie

3.Interesuję się także modą - Lubię styl Jade z Little Mix i Demi Lovato

4.Nie nienawidzę szerokich spodni.

5.Latem staram się najbardziej ubierać jak Jade z LM.

6.Nie nienawidzę gdy dziewczyny mają czerwony lakier lub szminkę

7.Bardzo lubię chodzić do kina.

8.Kocham Justina Biebera i Little Mix

9.Nie lubię truskawek i czerwonego arbuza

10.W zimę lubię robić wojnę na śnieżki

11. Na chwilę obecną moimi ulubionymi napojami są , Kakao Gorąca Czekolada i herbatka


12.Lubię sobie robić zdjęcia

13.Kocham okres świąteczny

14.Nie lubię gdy ktoś oblewa mnie wodą

15.Uwielbiam walkę na poduszki

16.Kocham małe pieski

17.Nie lubię mocnego makijażu

18.Nie lubię ścierać kurzy

19.Nie lubię gdy ktoś mi przerywa gdy coś mówię

20.Lubię rysować

21.Kocham słuchać muzykę

22.Gdy jestem zła potrafię być hamska

23.Nie lubie Rocka i Metalu

24.Chciała bym aby na blogu była duża oglądalność

25. Chciała bym mieć proste włosy

Ok to tyle jeśli chodzi o 25 faktów o mnie do zobaczenia papa : *

 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz