wtorek, 3 grudnia 2013

Ulubieńcy miesiąca Listopad (Sandra)

No hej więc  mieliśmy nagrany filmik ale
ja wyszłam na nim koszmarnie tak więc postanowiliśmy że
tego nie dodamy a napiszemy o naszych ulubionych rzeczach w tym
miesiącu i damy zdjęcia ponieważ jestem padnięta
cały dzień prawie spałam mam angine i katar więc nie miałam
nawet kręcić tego filmiku więc go nie damy ok więc zaczynajmy : )



ULUBIEŃCY MIESIĄCA LISTOPAD <33 !

KOSMETYKI
1.Więc nie wiem czemu ale teraz jakoś w niektórych momętach
strasznie mi wyskakują jakieś pryszcze albo mam czerwone
punkciki  więc postanowiłam nie używać podkładu a kupić
sobie korektor i mój korektor ma za zadanie dobrze  maskować
i moim zdaniem jest to korektor z firmy Lovely

2.Na oczy teraz jakoś nie mam ochoty dawać żadnych cieni
więc używam tylko mascary i jest to mascara i ma ona
nam pogrubić i nadać im efekt sztucznych rzęs 

3.I to już ostatnia rzecz jeśli chodzi o kosmetyki jest
to pomadka ochronna jej prawie nie widać tylko lekko się tam błyszczy ale zato
naprawdę dobrze chroni nam usta przed pękaniem i nawilża
i jeśli chodzi o kosmetyki to tylę więc przejdźmy do Napoi i przekąsek     
       
       
                                                 Napoje i przekąski :
1.Więc tego nie jest za dużo ale no zawsze coś więc moim ulubionym napojem jesienią jest to zwykła herbata z cytryną lub kakało  i nie będę dawać zdjęć bo chyba każdy wie jak to wygląda heee 
2.    Przekąsek też nie jest dużo ale no trudno żyje się dalej
więc jakoś teraz cały czas mam ochotę na coś słodkiego np.
czekoladę lub ciasteczka i znalazłam dobre rozwiązanie bo
lubie czekolady z milki i ciastka więc kupiłam sobie takie coś
i jest to naprawdę pyszne jem to prawie codziennie  a oprócz tego jem też kuleczki paprykowe i one w środku mają orzeszki są też bardzo dobre                      
 
 
OK WIĘC JEŚLI CHODZI O MOICH ULUBIEŃCÓW MIESIĄCA TO CHYBA NA TYLE I ZAPRASZAM CZY TANIA ULUBIEŃCÓW OD JESIKI PAPA ! <3                                      
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz