wtorek, 3 grudnia 2013

ULUBIEŃCY MIESIĄCA LISTOPAD (Jesika)

Hej wam więc teraz przedstawiam wam moich ulubieńców
miesiąca u mnie jest znowu więcej kosmetyków a nie ma przekąsek
ale są napoje hehe więc zapraszam ; )

KOSMETYKI

1.Tak jakoś zazwyczaj gdy jest zimno jestem cała czerwona mam pełno
Chrostek i wgl wiecie jak to jest więc chciałam to jakoś zamaskować i
kupiłam sobie na próbę BB cream z firmy maybelline  kupiłam raz drugi
i stwierdziłam że jest on naprawdę dobry więc teraz jakoś go tak prawie cały
czas używam .....



2.Jesień kojarzy mi się z bardziej ciemnymi kolorami
troszkę takimi nude  więc gdy oglądałam katalog
AVON spodobały mi się kolory z tej paletki więc
zamówiłam te cienie i nie żaluje są one naprawdę
super dosyć długo się trzymają i ślicznie wyglądają na                                      
ciemnych oczach : )   


3.Mascara  której używam już baaardzoo długo dłużej niż miesiąc na pewno przywiozła ją mi Sandra z Czech chyba z 3 miesiące temu i od tamtej pory cały czas jej używam doskonale wydłuża rzęsy i nadaje im naturalny wygląd jest to mascara z firmy vollare clubbing   


4.Pomadka ochronna i szminka tylko tego używam zazwyczaj w tym miesiącu : )
      


JE
                           
 
Napoje  : )

  1. teraz  najczęściej piję herbatkę tak jak Sandra ale
czasem mam smaka na coś innego więc kupiłam sobie gorącą czekoladę
i jakos tak bardzo mi zasmakowała że kupuje ją coraz częściej jest naprawdę pyszna


OK WIEC TO TYLE JEŚLI CHODZI O MOICH ULUBIEŃCÓW DO NASTĘPNEGO RAZU
I ZAPRASZAM TEŻ DO ULUBIEŃCÓW SANDRY ; ) PAPA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz