środa, 4 grudnia 2013

25 faktow o Sandrze !


Hej kochani !
Więc jest środek tygodnia a ja nadal nie chodzę do szkoły idę dopiero w poniedziałek
więc mam sporo wolnego czasu w takim razie postanowiłam zrobić 25 faktów o mnie : )
Mam nadzieję że w ten sposób dowiecie się o mnie troszkę więcej i wgl hehe
Muszę przyznać że było z tym trochę roboty bo musiałam czekać na Jesike żebyśmy
porobiły zdjęcia i jej i mi a potem musiałyśmy je jeszcze poprzerabiać gdy skończyłyśmy
zabrałyśmy się za pisanie faktów i zaczęłyśmy o 19 a teraz skończyłyśmy wszystko to
była jak dla mnie masakra .... Ale dałyśmy rade więc zaczynajmy : )



1.Nadal jestem dzieckiem pomimo - pomimo tego że staram się być poważniejsza i tak jest wemnie
spora część dziecka.

2.Często mam głupawkę-Po prostu  czasem zaczynam się śmiać z niczego a nawet sama z siebie
i nie umiem przestać pomimo tego że chce to nie mogę ; ).

3.Śmieje się w niespodziewanych momentach - np. gdy siedzę na lekcji i jest kompletna cisza
a ja nagle wybucham śmiechem bo coś zobaczę lub o czymś sobie  pomyśle .

4.Uwielbiam słodycze - To chyba większość lubi ale ja mam co innego na myśli np. gdy nie ma
nic słodkiego MUSZE iść do mamy po kase albo wziąć swoją i iść do sklepu inaczej nie zasne ; D.

5.Nie lubie herbaty z miodem - Teraz jestem przeziębiona i każdy każe mi pić herbatę z miodem
ale mi na samą myśl o tym robi się nie dobrze ... :~

6.Moje ulubione kolory to - Turqsowy , czarny , biały , fioletowy i kremowy .

7.Dosyć często rozmawiam na lekcji - Dlatego zdarza się że nauczyciele mnie upominają : p
 


8.Nie jestem dobra z Maty , Historii , Przyrody i Niemieckiego - Dlatego muszę sporo na to poświęcać czasu ; )
9.Biorę czasem przykład z Lucy - Wiem że to może się wydawać dziwne ale no trudno ; p
10.Na święta pragnę dostać Xboxa 360 - Ale nie wiadomo czy nie wyjadę do Czech hehe...
11.Mam 3 rodzeństwa jednego brata i dwie siostry .
12.Cale moje rodzeństwo zaczyna się na literę S . Sonia Sebastian Sylwia i ja Sandra : )

13.Miałam 4 blogi - na jednym z nich już miałam sporo oglądalności ale jakoś czułam się tam
samotna bo nie było żadnych komentarzy i wgl mam nadzieję że tu tak nie będzie : )

14.Chciała bym mieć ciemne i kręcone włosy - Tak jak np. Selena Gomez albo
Jesy Nelson

15.Wyglądam na starszą niż jestem - Ostatnio gdy przyjechał mój wujek pytał się mnie ile mam lat
odpowiedziałam że 13 a on był w szoku bo myślał że około 14 ,15

16.Brzydzę się pająków szczurów i wiecie takich tam - nawet jak teraz o tym pisze to mi ciarki
przechodzą blee : /

17. Ekspedjętki w sklepie mówią mi pani 0_0 - Nie nawidzę gdy wchodzę do jakieś drogerii
i potem gdy podchodzę do kasy one mówią coś jeszcze PANI podać albo czegoś Pani szuka ?
jak to słysze mam ochotę wyjść czuję się wtedy tak.... staro ? hehe jak to dziwnie brzmi ; D

18.Moim największym blogowym marzeniem jest - aby mieć dużą oglądalność i komentarzy : p

19.Jestem Mixer i Beliebers - O Justinie już wiecie ale od niedawna uzależniłam się też
od Little Mix  ....

20.Lubię oglądać horrory i bajki - tsaaa możecie pomyśleć że jestem chora albo coś ale
mi nie chodzi o takie bajki dla dzieci jak teletubisie czy cos haha tylko o np. Violetta albo
Victoria znaczy zwycięstwo ; p i wgl

21.Moją inspiracją modową jest  - Selena Gomez i Jesy Nelson ; )
 

22.W tą sobotę będę miała remont pokoju już nie mogę się doczekać
nareszcie trochę prywatności ; ))

23.Gdy nie umiem spać oglądam na telefonie wszystkie zdjęcia albo słucham muzyki

24.Chciała bym założyć kanał na YouTube ale chyba z tym jeszcze poczekam
25.Bardzo lubię mojego i Jesiki bloga i mam nadzieję że go nie zostawię ; )


A wy w komentarzach napiszcie 5 faktów o sobie i wyślijcie link do bloga
na pewno chętnie zobaczę ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz