niedziela, 15 grudnia 2013

 
 
 
 
Siemka więc co u was słychać ? U nas jak na razie wszystko jest dobrze postanowiliśmy z Jesiką
że trochę się poprawimy w zachowaniu ale nie wiem czy nam się to udaje ... W każdym bądź razie
jest niedziela a w poniedziałek do szkoły : ( masakra   wczoraj czyli z soboty na niedziele spała u mnie Jesika i jakoś przed chyba 20 poszłyśmy dobie do takiego parku który jest cały ozdobiony
lampkami choinkami  po prostu cudnie *.* ale najbardziej mi się spodobała ta fontanna złota i niebieska woda to wszystko wygląda naprawdę męga  gdy robie takie zdjęcia to czuje magie tych
świąt które są już tuż za rogiem ; ) Już nie mogę się doczekać wigilii i ogólnie świąt całych i feri zimowych ! Wczoraj było bardzo śmiesznie aż ze śmiechu dziś mam zakwasy ; ) o chyba 12 w nocy jesika miała smaka na kapustę a w kuchni było całe pudełko a ona to co jemy i zaczęłyśmy jeść
widelcami hahaha ; ) zdjęcia na pewno wrzuce haha potem poszłyśmy się kąpać i jak się wykąpaliśmy  robiliśmy se zdjęcia śmieszne i fajne i wgl dużo dużo zdjęć i ja zrobiłam jesice zdjęcie
po kryjomu jak ziewała a ona mi jak jadłam ciasto haha myślałam że pękne ze śmiechu a jeszcze przed tym wszystkim poprosiliśmy moją mame aby nagrała nas jak tańczymy do Little Mix Move
i przy okazji tez się wygłupialiśmy układ nie był nasz tylko widzieliśmy na ich kanale jak one właśnie pokazują jak to tańczą więc powtarzałyśmy za nimi ; D oki to tyle jeśli chodzi o tego posta
trochę się rozpisałam ale mam nadzieje że was nie za


 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz