czwartek, 26 grudnia 2013

Święta święta i po świętach :(

Hejka co u was ? U mnie nawet całkiem dobrze dziś nawet dużo się działo heh a zaczęło się jak zwykle od obiadu gdy skończyłam jeść zabrałam się za siebie i akurat przyszła Jesika od razu wiedziałam że będzie dużo  śmiechu jak zwykle i tak też było potem poszliśmy do niej po mikrofon ponieważ ja i ona dostaliśmy na święta mikrofony nie są one prawdziwe tylko można po prostu śpiewać i podłączyć do DVD i będzie ci z niego leciała muzyka a ty będziesz śpiewać moim zdaniem
są super ponieważ możemy z Jesiką sobie poćwiczyć śpiewanie jest bardzo fajny i dosyć głośny może nagramy jak śpiewamy hee ; ))potem gdy Jesika poszła postanowiłam sobie dziś założyć aska
i tak też zrobiłam trudziłam się chyba z 30 min ponieważ ciągle pisało że mam mniej niż 13 lat więc
poprosiłam koleżankę o założenie bloga a tu nagle ona mi mówi że zamiast wpisać więcej niż 13 lat czyli powinnam wpisac 2000 a ja wpisywałam 2002 i wgl coraz wyżej hahahhaa masakra taka gapa zemnie ; ) ale wkońcu założyłam i mam go sobie hee na razie nie widze żeby był jakiś super no ale
zobaczymy potem heehe tu macie do niego link klik ! jeśli chcecie to popytajcie a ja wtedy zrobiła bym P&O ; ) hehe to tyle jeśli chodzi o tego posta papa :*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz