czwartek, 5 grudnia 2013

Hej miśki !
Na dworze jest naprawdę zimno brrr ! A ja siedzę sobie i próbuję jakoś fajnie zmienić wygląd bloga
na taki jakich bardziej zimowy na razie niech zostanie tak jak teraz zrobiłam ; ). Jutro już mikołajki
a mi się chce beczeć z myślą że nic nie dostane łeee na pewno bym dostała ale  tak jak mówiłam
rodzice będą remontować mi pokój cały ogólnie wszystko nowe ścianki wiecie od podstaw i dziś
w obi wydali ponad 700 zł  więc mama powiedziała że to będzie mój prezent na Mikołaja eh ale ja bym jednak wolała i pokoik i prezent ale no trudno .... ; ) Chciała bym jutro dodać jakiś film dla was
jeden sama a 2 z Jesiką ale nie mam pomysłu jaki :( hmm może wy mi pomożecie ?? Niżej podam wam mój E-mail na który możecie przesyłać wszystkie wasze pomysły na filmiki a ja na pewno
jutro jakiś zrealizuje : ) ok Więc to na tyle jeśli chodzi o tego posta  wysyłajcie wasze pomysły papa :* ! (Sandra)
sandra8189@vip.onet.pl     to mój E-mail
możecie także napisać w komentarzu ; ) jak kto woli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz